close

Maart 2014

Beeldend kunstenaar/muzikant Melle de Boer en vormgever Robert Muda gaan in de werkplaats aan de slag met het maken van een serie grote zeefdrukken als een hypothetische reclamecampagne voor het samenwerkingsverband Smith & Wesson. Als onderwerp gebruiken zij hun favoriete jongensdromen over auto’s, wielrenshirts en pistolen.Ze maken ook een boekje op de risograaf dat tijdens Hoogtij verkrijgbaar is.

Opening vr. 7 maart tijdens Hoogtij, Za 8 en zo 9 maart open van 13-17.00 uur en daarna op afspraak t/m eind maart.

 

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie

De Grafische Werkplaats verzamelt niet-persoonlijke informatie over onze online bezoekers teneinde het totaal aantal bezoekers van de website te kunnen vaststellen, evenals het gebruikte type Internet browser en besturingssysteem. Als u verder gaat op deze website zonder uw cookie instellingen te wijzigen of klikt op "Accepteren", gaat u hiermee accoord.

Sluiten